.

קוד התקשורת המקרבת העסקית

כיצד לתקשר בעוצמה, להקשיב למסרים קשים ולשמוע גם את מה שלא נאמר

  • איך מכשירים את צוות המו"מ של ה- FBI ומה אפשר ללמוד מזה על ניהול קונפליקטים ומצבי לחץ בארגון ?
  • שלושת המפתחות לניהול שיחות קשות בחדות וברגישות.
  • נוסחת ארבעת השלבים לשיתופי פעולה מבלי לדרוס או להידרס.
  • שימור עובדים ולקוחות באמצעות הקשבה אמפטית והוקרה אוטנטית מהלב.

"כלים חדשים ויעילים בהתמודדות במצבים מאתגרים…"


"סדנת תקשורת מקרבת בהנחיית רוני ויינברגר תרמה לי רבות.


קיבלתי כלים להתמודדות במצבים שונים והצלחתי ליישם מספר דברים בצורה יעילה וחלקה יותר ממה שהייתי יכולה להשיג באופן אחר, או כפי שנהגתי בעבר.


אין לי שום ספק שתרגולים נוספים יתרמו להשגת מטרות ויעדים חדשים ביעילות ובהצלחה מרובה.


תודה רוני על שהקנית לי כלים חדשים ויעילים בהתמודדות במצבים מאתגרים…"

יעל קטן, מנכ"לית בריטיש אירווייס ישראל 

בכדי להצליח בתפקידם, על מנהלים לעבוד באפקטיביות, באסרטיביות ובאמפטיה עם הנהלת הארגון, הלקוחות, הספקים והעובדים.

רובנו חונכנו מילדות לשפוט, לנתח , להעריך ולהתחרות. לחשוב ולתקשר במונחים של "טוב" ו"רע", "נכון" ו"לא נכון". צורה זו יוצרת לא מעט אי הבנות, תסכולים וכעסים המובילים לניכור, תוקפנות ותחרותיות לא בריאה בארגון. הדברים באים לידי ביטוי בצורות שונות:

עזיבת עובדים, ריבוי קונפליקטים ומשחקי כוח, מוטיבציה נמוכה, בירוקרטיה שפוגעת בשורה התחתונה והרבה אנרגיה מבוזבזת.

"השפעה ישירה על השורה התחתונה ועל הרווחיות"

"לאורך השנים במהלך עבודתי כמנכ"ל בגופים עסקיים שונים התחלתי להבין שבתחומים  הרכים בניהול ולתקשורת האנושית יש עוצמה גדולה בהרבה ממה שהעליתי בדעתי בתחילת דרכי.

לתקשורת ולדרך ניהולה בין אנשים בארגון ומחוצה לו יש השפעה ישירה על תחושות, רגשות ובסופו של יום על השורה התחתונה של הרווחיות.

בסדנה של רוני ויינברגר הדרך הייחודית והיצירתית בה עלו ותורגלו היבטים שונים של תקשורת בין אנשים הפכה את המפגשים לחוויה לימודית מפתיעה ומרתקת .

מפגשים אלה עזרו לי לתרגם את תחושתי למילים ותובנות ברורות המסייעות לי כבר היום. 

תודה גדולה."

דני בן נר , מנכ"ל רשת תחנות דלק Ten

לתקשורת מקרבת ולהקשבה אמפטית יש השפעה מכרעת בבניית אמון, יצירת מחויבות ועמידה ביעדים ארגוניים. 

"הצלחתי ליישם מיידית עם אנשים וצוותים מאוד מאתגרים"

"בהנחיית רוני ויינברגר למדתי מהי תקשורת מקרבת ואיך ליישם אותה בעבודתי ובחיי האישיים. הצלחתי ליישם מיידית עם אנשים וצוותים מאד מאתגרים. האימפקט היה דרמטי - היה קל לי לתקשר איתם, השגתי את רוב מה שרציתי מהם לשביעות רצוני ורצונם, והאווירה שנוצרה בשיחות היתה גם הרמונית וגם יעילה."

שמוליק מרחב, 

מנכ”ל מרחב אפשרויות בע”מ, ליווי, ייעוץ והנחיית מנכ”לים והנהלות

על המרצה - רוני ויינברגר

נשוי ואב לשלושה.

בעל תואר B.Sc. הנדסת תעו"נ בהצטיינות מהטכניון.

קצין מצטיין (סדיר ומיל) ביחידת עלית.

בוגר תכנית High Potential Leadership באוניברסיטת הארוורד, בוסטון

חבר רשת "מעוז" לפיתוח מנהיגות ערכית בישראל.

בשני העשורים האחרונים מוביל ומנהל צוותים מקומיים ובינלאומיים בחברת טכנולוגיה מהמובילות בעולם.

מנטור, מדריך ומאמן מנהלים, הנהלות וארגונים בעל מומחיות בפיתוח מיומנויות תקשורת, הקשבה, ניהול קונפליקטים והובלת שינוי.

מרצה ומנחה סדנאות מבוקש, רייקי מאסטר, רץ מרתון.

"ערך מוסף משמעותי ורלוונטי"

“המפגשים אתך הביאו ערך מוסף משמעותי ורלוונטי.

איכות האנשים, הרצון, השיתוף והפתיחות אכן היו במרכזם של המפגשים ויצרו אירוע של תענוג צרוף תוך כדי לימוד, החלפת דעות ורעיונות, הנובעים מהיותנו אנשים שונים ומיוחדים  כל אחד בדרכו.

אני רוצה להביע תודה עמוקה להשקעה האישית שלך, ליכולת שלך לקבל ולהכיל הרבה ושונה. על המוכנות שלך לחלוק את הידע והניסיון והתשוקה שלך איתנו, באהבה ואי שיפוט מוחלט. כל הכבוד ותודה אחת ענקית."

יואב שחר, בעלים של קבוצת קומבה ויו"ר עמותת העטלף

תקשורת עסקית אפקטיבית. עם עצמך ועם אחרים.

מזה כשני עשורים אני חי ועובד בסביבה עסקית לחוצה, אינטנסיבית ועמוסה.

ב-13 השנים האחרונות אני מנהל בסביבה שכזו ומוביל צוותים מקומיים ובינלאומיים. בנוסף, אני מלווה באופן אישי עשרות עובדים ומנהלים במסעות האישיים והמקצועיים שלהם.

העברתי מאות הרצאות, סדנאות ותהליכים לאלפי עובדים ומנהלים בארץ ובעולם. חלקם בכירים ומנוסים מאוד.

אחד הדברים הכי מרגשים זה לראות את הברק בעיניים כ"שהאסימונים נופלים".

כשאנשים מגלים שאפשר גם אחרת.

עבור רבים מהם "אין דרך חזרה".

לפעמים כבר אחרי שעה או פחות...

 

 

"תקשורת מקרבת מביאה למחויבות ומעורבות של העובדים ולביצועים גבוהים יותר של הארגון"

לרוני ויינברגר יש כישורי הנחייה ייחודיים !

במהלך הסדנה השרה רוני אווירת ביטחון ופתיחות שאפשרו למידה יעילה, שיתוף מעצים ורכישת כלים מעשיים. 

כאם, מנהלת משאבי אנוש במקצועי ויועצת ארגונית, אני ממליצה להורים, מנהלים וארגונים להשתמש בתקשורת מקרבת ככלי לביסוס תרבות ארגונית מכבדת המביא למחויבות ומעורבות של העובדים ולביצועים גבוהים יותר של הארגון.

שרון גרף, מנהלת משאבי אנוש ויועצת ארגונית

"ההקשבה הכניסה את השיחה עם המשקיעים לקונקסט אחר לגמרי"

אני בתקופה מאוד לחוצה בעבודה של גיוס כסף לסטארט אפ שלנו ועצם ההקשבה הכניסה את כל השיחה עם המשקיעים לקונטקסט אחר לגמרי. הדיאלוג עם המנכ"ל הוביל לפסים אחרים באופן מיידי ופתאום התקשורת בינינו חזרה להיות כמו בימים שלפני הלחץ של הגיוס !


א. , מנהל בחברת סטארט-אפ 

להזמנת הרצאות וסדנאות

שם *
דואר אלקטרוני *
טלפון סלולארי *
חברה *
תפקיד *

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.